Hypergene utnevner Eva-Lotta Laurin til markedsføringssjef
Hypergene har gleden av å kunngjøre at Eva-Lotta Laurin er utnevnt som markedsføringssjef (CMO). Hun tiltrer 23. september. Eva-Lotta skal lede Hypergenes globale markedsføringsstrategi og merkevareutvikling for å legge grunnen for selskapets neste vekstfase.
"Vi er i rask vekst og har som mål å styrke posisjonen i det nordiske markedet, samtidig som vi utvider virksomheten gjennom strategiske oppkjøp, som blant annet det vellykkede oppkjøpet vi nylig gjorde i Tyskland. Med Eva-Lottas omfattende bakgrunn fra markedsføring i raskt voksende teknologiselskaper får vi den ekspertisen vi trenger for å styrke profileringen og skape en betydelig omsetningsvekst ved hjelp av inntjeningsfokuserte og kreative markedsføringsstrategier", uttaler Urban Bucht, administrerende direktør i Hypergene.
Eva-Lotta har over 20 års erfaring innen markedsføring, og har med stort hell ledet markedsarbeidet i SaaS-selskaper både i Norden og internasjonalt. Hun har blant annet hatt viktige roller i Salesforce og Bannerflow, og nå sist som CMO i Mynewsdesk, der hun var en viktig drivkraft bak selskapets merkevareutvikling og vekstinitiativer.
"Jeg gleder meg til å begynne i et selskap som er dypt engasjert i kundene sine og i utvikling av produkter. Jeg ser frem til å samarbeide med teamet for å legge til et nytt kapittel i veksten og utvikle merkevaren videre", sier Eva-Lotta Laurin.